Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Köksträdgården

Publicerad 2012-04-05 19:21:35 i Trädgård,

Idag har jag kunnat göra en hel del på köksträdgården! Ramen är färdigmålad, 2ggr, och även pallkragarna tog jag fram och hann måla även dem 2ggr.

Fick som vanligt sällskap av Thea som satt så snällt brevid och tittade!


                          



Fick gott om plats för en till låda så jag tog fram lite plank och snickrade ihop en. Får se om den får bli en låg låda eller om jag bygger upp den.


Så här ser det ut i skrivandes stund, hoppas kunna måla sista lådan på måndag! Sen måste jag ju bestämma vad jag ska odla för gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela