Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Shoppingrundan

Publicerad 2012-03-28 16:27:19 i Allmänt,

Hittade fina tapeter! Blev snarlika som dom jag hade sett på Rustas hemsida. Fjärilar, mycket vitt, lite grått och lite rosa! Tror det blir fint och lagomt sött och flickigt!

Köpte även mer fröer för att utöka våran lilla blomsteräng! Den blev så himla fin förra sommaren så vi ska göra den så stor som möjligt!

Vildblommor - 'English Cornfield Mixture' (null)
Bild från froer.nu


Sen fick även en burk trälasyr följa med hem! Så nu hoppas jag på bra väder imorgon så jag kan börja måla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela