Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Tapeter

Publicerad 2013-02-11 17:17:05 i Inredning,

Alltså jag har verkligen problem med att bestämma tapeter!
Theas sovrum är bestämt! Ingen tvivel där.
Men vårt sovrum. Jösses. Hittar nya hela tiden som jag gillar och olika stilar som jag tycker om.

Tur att det är ett tag kvar innan det är dags att tapetsera. Kommer hinna ändra mig 1000 ggr.

Sen allrummet. Svårt där också. Enfärgat eller mönstrat? Vitt eller färg?

Golvet är i stort sett helt bestämt iaf! Alltid något :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela