Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Till- och frånluft

Publicerad 2013-01-21 16:20:54 i Övervåningen,

Nu är även hålen i husväggen gjorda och ventilationen helt klar!

Så nu väntar jag på att golvvärmen läggs snart. Men det kan tyvärr dröja nästan 4 veckor innan han som ska lägga den kommer. En evigheten i mina ögon.



Trappen planerades och ritades upp i helgen så snart kommer den att påbörjas.
Trappräcket kommer vi att bygga själva (läs Eva). Jag har nämligen sett ett väldigt fint trappräcke som jag vill ha! Så Eva ska hjälpa oss att få ihop det. Dessutom kostar det tydligen nästan mer att få ett räcka byggt åt en än själva trappen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela