Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Golv, listor och räcke

Publicerad 2013-09-10 13:59:33 i Övervåningen,

Golvet är lagt överallt. Räckte precis. Snacka om tur! Eller jäkligt bra räknat kanske jag ska säga ;o) 
 
 
Är väldigt nöjd med golvet. Det var ju inte riktigt som vi hade tänkt oss men jag är nöjd.
 
 
Idag spikades de första taklistorna upp. Så snyggt! Är riktigt nöjd med tapeterna i alla rum och det vita taket.
 
 
 
I skrivandes stund sitter jag och försöker läsa en vetenskaplig artikel, "Products in environmental management systems: the role of auditors" , samtidigt som Stig snickrar och Bengt drar el. Svårt! När som helst kommer Emil med trappräcket. Ska bli otroligt spännande att se när räcket kommer på plats. Lär ju inte kunna läsa så mycket då heller. Fram med kameran och dokumentera!
 
Dörrkarmar och dörrblad är uppburet samt fönstret som ska sättas tillbaka i sovrum 3. Det närmar sig.....
 

Kommentarer

Postat av: Fredrik

Publicerad 2013-10-12 19:26:07

Riktigt fina tapeter! Verkligen snygga!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela