Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Ändring

Publicerad 2012-05-31 21:28:26 i Trädgård,

Har redan tröttnat på ölandstoken. Den såg så risig ut så jag tyckte inte den passade in. Den fick flytta till hundgården =) Får se om den kan växa till sig lite och ge lite skugga där istället. Men det är tveksamt att det blir nåt av den.
Istället fick ett fläderträd flytta dit som iof bara är 1 dm högt men jag hoppas den kommer trivas och växa till sig. Sen har jag även inhandlat en vit hortensia! Vet inte vad jag tänkte när jag köpte en med blå blommor så jag var tvungen att köpa en vit som neutraliserade det hela! Känns lite bättre nu.

Så det tar sig där också men det är mycket jobb kvar innan det blir som vi vill ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela