Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Golvet kom

Publicerad 2013-07-30 21:10:10 i Övervåningen,

Som de lovade....andra gången! I måndags alltså.
Avlastat och uppburet på övervåningen är nu allt golv.
Jens är lite skeptiskt till golvet och funderade länge om det verkligen är rätt golv som kom, men efter att ha kollat numret flera gånger och jämfört mot bilderna så har vi kommit fram till att det är rätt golv. Vi har även kommit fram till att det är väldigt svårt att få rätt bild om ett golv genom att bara titta på en 1dm x 1dm liten provbit av golvet. Men jag tror det kommer bli bra, var inte riktigt som jag hade föreställt mig men helt ok ändå. Jens har lagt några rader i vårt sovrum och jag tycker det ser bra ut! Får se om Jens ändrar uppfattning om golvet eller vill byta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela