Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Första rummet!

Publicerad 2013-05-25 22:34:17 i Övervåningen,

Nu är det första rummet klart! Med väggar och gips i alla fall :-) så nu skulle vi faktiskt kunna börja spackla där inne.
Sjukt spännande :-)

Vi var upp en snabbis nu på kvällen och funderade på lite detaljer och hur vi ska göra med vissa saker. Bland annat vart dörren in till walk-in-closet ska sitta, eller rättare sagt mina dubbeldörrar ;-) (som jag ännu inte har köpt men som jag ska ha!).

Sen märker vi mer och mer att det är dags att tänka praktiskt också, inte bara snyggt!

Bilder på hur första rummet tar form...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela