Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Dålig uppdatering

Publicerad 2014-02-22 10:57:26 i Trädgård,

Ja det gick sådär bra att uppdatera här, skolan tar alldeles för mycket tid =/ 
 
Men vi funderar, planerar och diskuterar vår trädgård lite då och då iaf. Jag kan bara inte bestämma mig hur vår trädgård ska se ut i framtiden, betydligt svårare än jag trodde att det skulle bli. Kanske börjar bli dags att kontakta ett proffs som kan sammanställa mina tankar och idéer på ett bra sätt!
Får ialla fall otroligt mycket bra tips och råd från en grupp på FB som jag har gått med i. Kanon!
 
Annars så har vi inhandlat alla fröer vi ska så. Börjar bli dags att sätta ner dem i jorden. Får bli ett litet avbrott i studierna idag och göra det tror jag faktiskt.
 
 
En bättre uppdatering kommer senare (förhoppningsvis med planteringar), men nu åter till studierna.
 
 
 
Ps. Det är inte långt kvar till planteringen av blommorna!! Ett gott tecken på att våren är på väg! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela