Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Kökslandet

Publicerad 2012-08-20 19:37:02 i Allmänt,

Det växer fortfarande så det knakar!
 
Grönkålen är så stor och fin nu så jag borde börja ta lite av den men jag vet inte riktigt vad jag ska göra med den.
 
 
Fick även morötter över när jag planterade ner i lådorna och dem har blivit kvar i ampeln som jag sådde de i. Nu tittade jag på dem och såg att de hade vuxit och blivit små söta morötter. Och god var de också! Undrar hur stora de i lådan har blivit!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela