Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Blommigt

Publicerad 2013-06-12 14:08:49 i Inredning, Övervåningen,

Med blommigt kan man ju mena ganska mycket olika saker, märkte jag när jag googlade runt. Det kan vara jätteblommigt. Lite blommigt. Stora blommor. Små blommor. Starka färger. Mildare färger. Ju mer jag tittar ju mer ser jag att det är väldigt få som tilltalar mig. Det här blir inte lätt...
 
Den här tapeten tycker jag var jättehäftig men vet inte om den skulle göra sig så bra i allrummet. Sen går den inte så mycket i den gråa tonen. Men cool är den!
 
 
 
Den här har jag sett förr och den gillar jag! Men vill se om den ser lika bra ut i verkligheten och tror att den kanske gör sig bäst som fondtapet och det hade jag inte tänkt att det ska vara där.
 
 
 
En till.... Gullig. 
 
 
 
modern stil nere och gammal stil uppe, funkar det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela