Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Tapetdjungeln

Publicerad 2014-11-18 15:55:22 i Inredning, Övervåningen,

Nu var man inne i tapetdjungeln och letar igen. Familjen har ju utökat från 3 st till 4 st nu =) Så det behövs ett till barnrum, därav tapetletningen.
 
Lika svårt som förra gången att bestämma sig. Vilken färg ska det vara? Vilket mönster? Ugglor gillar jag så jag tittar återigen på dem tapeterna. Men sen kanske det vore roligt med lite mer grabbigt. Bilar, båtar eller traktorer. Eller kanske djungeltema?! Eller kanske bara en stor dekor på ena väggen och ha resten enfärgat. Valen är många och besluten kommer nog att svänga både hit och dit innan det är bestämt vilken tapet det blir.
Det googlas för fullt helt enkelt för att hitta tapeten med stort T. 
 
 
Tapet: Just for kids
 
 
 
Tiny train 24242
 
 
Sandberg 85821
 
Sen så är jag ett stort fan av Boråstapeters serie Lilleby, de har otroligt fina tapeter. 
 
Lilleby 2666
 
Lilleby 2673
 
 
 
Lilleby 2671
 
 
Är fortfarande sjukt nöjd med alla tapetval vi gjorde på övervåningen och vill bli lika nöjd med detta rum! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela