Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Nytt köksbord

Publicerad 2012-04-17 20:53:56 i Inredning,

Har ju faktiskt ett nytt köksbord oxå! Är iof nån vecka sen nu men bara det att Jens gick med på att köpa nytt istället för att måla om det 40 år gamla köksbord vi hade tidigare är värt att nämna!!

Så här såg det ut när jag och Eva skulle sätta ihop det



Hundar (mina var ju oxå med på ett hörn) och unge skulle hjälpa till! Tänk om vi hade slängt in dem i garaget där Jens och Göran höll på....katastrof! Dem höll ju minsann på med viktiga saker! Vad är viktigare än ett nytt köksbord??

Lyckades iaf få ihop bordet.




Riktigt skönt med ett stort bord som kan bli ännu större! Nu ska jag bara lyckas övertala Jens om att vi behöver nya stolar oxå ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela