Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

VIP kväll

Publicerad 2012-08-18 21:20:33 i Inredning,

 
 
I onsdags var det VIP kväll på IKEA i Valbo som jag och Kerstin åkte till. Fick en liten rundvandring runt varuhuset och fick se nyheter från nya katalogen. Dem satsar mycket på textilier i katalogen och visade nya tyger och bäddsätt mm. Blev riktigt inspirerad att göra det lite mysigare här hemma. Med nya gardiner och kuddar kan man  göra stor skillnad med liten peng ;)
Vi fick även en liten trevlig överraskning, en 20% rabatt kupong som bara gällde den kvällen! Så vi hade ca 30 min på oss att shoppa! Bråttom!
Men jag fick iaf med mig tyg och kuddar, plastbackar, glas och leksaker till Thea.
 
 
 
BERIT
 
Tror BERIT kommer ligga fint i våran soffa =)
 
Är dessutom väldigt sugen på fåtöljen de har på framsidan! Lika fåtölj som de hade på den allra första katalogen 1951! Det är dessutom Kamprads alldeles egna fåtölj som får stå modell på framsidan denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela