Villa Solgläntan

Vårt hus på landet!

Ändring...

Publicerad 2012-10-04 10:04:57 i Allmänt,

Kom på mig själv efter att jag skrev förra inlägget att jag hoppades det skulle bli verklighet att få vakna upp till solens strålar och fåglarnas kvitter..... Det lär ju inte hända de närmaste 20 åren! Min verklighet är nog att få vakna till barnskrik alt ett barn(eller flera) kommer uppkrypandes i sängen och hoppar i sängen och säger "hungrig!!". Med trötta ögon och släpandes fötter sätter jag ner dem på den mjuka fårfällen, som jag inte märker då jag är för trött, och sliter sedan upp dörrarna och famlar mig fram tills jag hittar morgonrocken och går ut och stänger dörrarna.

Men vem skulle vilja vakna helt själv i ett rent och fint hus när man kan vakna med lite skit i hörnen men med underbara barn och man!? Inte jag iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Här bloggar jag om vårt husbygge och våra försök att få till vår drömträdgård. Vår vision är att bygga med miljö och energibesparingar i åtanke samt att kunna odla det mesta själva för att bli självförsörjande i framtiden. Vi hoppas även kunna skaffa egna höns och får om några år.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela